Powrót po pięciu latach...

W ciągu ostatnich pięciu lat kilka razy zastanawiałam się, aby reaktywować bloga i dalej pisać teksty "z życia wzięte", które byłyby pomocne innym mającym zamiar wyjechać do Niemiec lub już tutaj żyjącym i szukającym porady.
Niestety nie miałam wystarczająco motywacji i czasu pomiędzy pracą, dziećmi i domem.
Najwyraźniej moje życie musiało "stanąć na głowie" i "wywrócić się do góry nogami", żebym mogła wrócić do tego co mi sprawia przyjemność. Czyli pomocy innym...
Myślę, że teraz jest odpowiedni moment, aby wyciągnąć wnioski z moich życiowych doświadczeń i podzielić się tym z innymi.
Zatem: "Witam na mojej życiowej ścieżce!"
I zapraszam do aktywnego udziału w tworzeniu Bloga.

Matka Polka nadal żyjąca na emigracji 😉

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Świadczenia rodzinne w Niemczech - gdzie, co i jak?

Kupno domu w Niemczech- od czego zacząć...

Praca w niemieckim przedszkolu dla wychowawcy