Teskstylny Motyl i ćma

Witam moi mili zaglądacze:)
Piękny dzięń dzisiaj mamy po tych przejściowych (min. 2 razy dziennie) burzach... Moje dziecko oczywiście z okazji tak pieknej pogody wyciągnęło z szafy stosowną sukienkę i wyruszyło na poszukiwanie owadów w ogrodzie;)
Odpowiednia sukienka miała przywołać oczekiwanego gościa ;) Pewnie się domyślacie, że się udało;) Matka się o to postarała...Przygotowywała niespodziankę pół nocy;D hehe Obszywanie, wyszywanie, malowanie, suszenie, klejenie... i wyszło... A jak wyszło? Ocenicie sami... Myślę, że chwilowo to mój ostatni "taki" artystyczny wyczyn;) Postanowiłam zejść na ziemię i wykorzystać troszkę wiedzę zdobytą na studiach i w trakcie wychowania Zuzanki;) Mam już pewną kocepcję, ale efekty pracy zobaczycie za jakiś czas :)
W wyborze nowego pomysłu pomogła mi "moja grupa wsparcia" na fb:) 
W tym miejscu zapraszam wszystkich chętnych i zainteresowanych do grupy tutaj Dziewczyny, które się zgłosiły  są pełne pasji i talentów. Znajdzie się coś pięknego dla każdego...:) Zaczynając od kartek i boxów okolicznościowych tworzonych przez Panią Danusię dostępnych m.in.tutaj. Poprzez piękne ozdoby na różne okazje tworzone na szydełku, z satynowych tasiemek i koralików. Biżuteria u Pani Doroty tutaj. Kwiaty z krepiny i nie tylko u Pani Elżbiety tutaj. Różności Pani Bożeny tutaj. Cudne satynowe ozdoby Pani Lidii tutaj. Szydełkowe cuda pani Anny. Pani Sylwia tworzy metodą decupagu. Pani Ptrycja będzie szyła na maszynie. Natomiast u drugiej Pani Anny będzie można zrobić sobie sesję:) tutaj. Grupa dopiero się rozwija, jest zamknięta ze wzgledu na tematy, które są poruszane. Można podzielić się swoimi umiejętnościami, informacjami, doradzić, nauczyć się czegoś nowego. Ja np. ostatnio dowiedziałam się o takim cudeńku, które  się nazywa  knitted loom;) Jedna Pani na tym "urządzeniu" tworzy szaliki, czapki a nawet UWAGA! skarpetki:) i nie potrzebne są już druty! hehe
 Zapraszam wszystkich serdecznie:) Może ktos  odkryje dzięki nam swoją 
PASJĘ:)
O kim zapomniałam proszę się dopisać w komentrzach pod postem z adresem stron:)

A ja wracam do porannej przygody z motylami:) Sami zobaczcie co spotkało 
moje dziecko:)



"Mama popatrz! Jest!"















Motyl ćma wykoanane są z tkaniny, w środku skrzydeł znajduję się drucik, dzięki czemu można układać skrzydła w dowolony sposób, motyl częściowo wyszywany , malowany farbami akrylowymi, ćma pomalowana. Mogą słyżyć jako ozdoba domu lub biżuteria:)Również jako niespotykana ozdoba de sesji zdjęciowych. Jeśli znajdzie się ktoś chętny, mogę podobnego stworzyć, te na zdjęciach są do wzięcia:)
Pozdrawiam serdecznie i życzę wszystkiego dobrego w kolejnym letnim miesiącu-sierpniu:)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Świadczenia rodzinne w Niemczech - gdzie, co i jak?

Kupno domu w Niemczech- od czego zacząć...

Praca w niemieckim przedszkolu dla wychowawcy