Skrzydła anioła

Wczoraj pisałam, że mam nowy pomysł na szycie;) Nie myślałam, że tak szybko uda się go zrealizować:) Dziwne od wczoraj jestem sama z Zuzią cały dzień i jakoś wszystko idzie mi łatwiej...hymmm tzn. obiad ugotowany, pozmywane, posprzątane, pranie zrobione i 2 rzeczy uszyte...
Wczoraj uszyłam Zuzi sukienkę:) z długim rękawem, a dzisiaj przyszedł czas na obiecane skrzydełka:D
Sukienkę zaczęłam szyć wcześniej, więc miałam prawie wszystko przygotowane, tylko musiałam przyszyć lalę, skrzydełka, wykroić rękawy i zszyć to razem " do kupy " ;) Z tym ostatnim pojawiły się małe utrudnienia, bo tkanina, z której zrobiłam rękawy jest dosyć elastyczna i ciężko szło na mojej zwykłej maszynie..Myślę, że jednak bez overlocka się nie obędzie, jak chcę szyć ubranka dla łobuza...:( a marzą mi się jeszcze gieterki różowe i szare w gwiazdki .. Tkaniny już leżą i czekają, ale odpowiedniego sprzętu brak:(
Natomiast w dniu dzisiejszym szyłyśmy z moim dzielnym pomocnikiem skrzydełka:) Na pamiątkę noszonych szeleczek miałam zrobić skrzydła.. No i są! Szyło się je całkiem przyjemnie:) Żałuję tylko, że nie było u mnie na stanie różowej, pudrowej tkaniny, bo by pasowało lepiej do Zuzi kreacji.. Ale stwierdziłam, skoro wczorajsza sukienka jest z różowymi dodatkami to dziś będzie na niebiesko:) Tak anielsko;) Myślę, że skrzydełka będą raczej służyły za ozdobę Zuziowego pokoju, więc taki kolor może być:) Jeśli znajdzie się ktoś chętny na "podusiowe" anielskie skrzydełka z miłą chęcią uszyję następne:)
Swoją drogą, to jeśli chodzi o mnie mam jakiegoś bzika na punkcie skrzydeł, więc coś tak myślę, że chyba uszyję sobie do sypialni takie:)Bo podobno  z aniołami żyje się lepiej:) < tutaj dowód na to, że nie tylko ja mam bzika na punkcie aniołów ;)
Kończę pisanie, bo w sumie nic ciekawego u nas się nie działo, a mam troszkę zdjęć, którymi chcę się pochwalić..Tak przy okazji zdjęć, to się zastanawiam, czy zainwestować w nowy obiektyw czy maszynę? Mam twardy orzech do zgryzienia.. Może macie jakieś pomysły? ;)
Pozdrawiam Was serdecznie i życzę miłego podglądania:)

Na pierwszy rzut wczoraj skończone mini aniołki





Nowa sukienka Zuzi



I niebieskie, anielskie skrzydełka
















Komentarze

  1. Zuzanka bedzie modelka juz teraz pieknie na zdjeciach wychodzi caluski dla was (lara z ciocia kasia��)

    OdpowiedzUsuń
  2. oo dziewczyny:) Fajnie, że" wpadłyście do nas":) buziaki

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Świadczenia rodzinne w Niemczech - gdzie, co i jak?

Kupno domu w Niemczech- od czego zacząć...

Praca w niemieckim przedszkolu dla wychowawcy