Zmiany blogowe

Witam, witam...
 U mnie małe zawirowania... Postanowiłam przenieść bloga na blogspota, jakoś wydaje mi się przyjaźniejszy;) Walczyłam z tym od dłuższego czasu, teraz jeszcze muszę nauczyć się obsługi i może w końcu będzie dobrze:)
Nazbierało się także  zamówień... lalka-dla Franciszka-"Franciszek", sukienusia taka, którą uszyłam dla Zuzi i biały anioł.. Troszkę z tym wszystkim przez weekend utknęłam w miejscu:( Co prawda z "Frankiem szło mi całkiem nieźle...Lecz jak to bywa, moje dziecko musiało pokiereszować cały tryb pracy;) Postanowiło po raz kolejny pobawić się w kaskadera.... Tyle, że tym razem upadek był bolesny i skończyło się na złamanym obojczyku...:/ Także od 3 dni jeździmy po lekarzach, jeszcze jutro czeka nas wizyta u chirurga i musimy umówić kolejny termin do innego specjalisty. Jak tak dalej pójdzie, to niedługo skończę w psychiatryku albo na kardiologii ;) Zawał przed 30-stką murowany, a już niewiele do 3- dyszek mi zostało..
Natomiast na domiar złego moja uparta kaskaderka nie odpuszcza, dalej włazi gdzie popadnie, muszę chodzić za nią krok w krok, żeby nie poprawiła złamania.. Nauczkę miała tylko na jeden dzień, bo przestraszyła się szpitala. No, ale że w szpitalu nie było tak źle, więc chyba teraz już niczego się nie boi...Uff, chyba muszę sobie ją przywiązać do nogi ;)
Właśnie wybiera się na spacer i ani myśli na mnie czekać. wrrrr
Nie ma co trzeba kończyć pisanie, może jak wrócimy ze spaceru się troszkę uspokoi..
Miło mi będzie jeśli  napiszecie w komentarzach, jak wygląda nowy blog, co mogę tutaj zmienić, dodać, odjąć? Udało mi się importować "starego" bloga, ale niestety zdjęcia jakoś dziwnie wyglądają..:/ Muszę chyba nad tym jakoś popracować.
To ja zmykam, pokarzę wam jeszcze moje wcześniejsze lalcie, które już mają swój domek:)
Uciekam do następnego razu:) Może poznacie Franka:)


Biały anioł -siostry i Tildy przytulanki siostrzenic:)





Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Świadczenia rodzinne w Niemczech - gdzie, co i jak?

Kupno domu w Niemczech- od czego zacząć...

Praca w niemieckim przedszkolu dla wychowawcy