Szyje się i....mam butik:)

Ha! To znowu ja! Zauważyła, że im więcej szyję, tym bardziej sprawia mi to przyjemność i chcę się tym dzielić:) Tak jak wczoraj pisałam obecnie szyję anioły, a dokładniej dwa. Niestety wczoraj nie udało mi się nic z nimi zrobić, ponieważ postanowiłam pobawić się w otwarcie butiku, a konkretnie sklepu internetowego na portalu DaWanda.com :) Trochę czasu mi to zajęło jak wszystko co związane z szyciem, bo chciałam to zrobić starannie i profesjonalnie;) hehe Jak wyszło możecie już podglądać:) Link do butiku znajduje się na stornie głównej tego bloga u góry po prawej stronie, wystarczy kliknąć w obrazeczek -MÓJ BUTIK NA DAWANDZIE-  i gotowe:) Oczywiście zachęcam do komentowania, obserwowania, subskrybowania;) Może coś komuś wpadnie w oko;) Oczywiście dla znajomych wyjątkowe promocje, także proszę się nie zrażać wyceną:D xvcfffffffffffffffffffffffffffffffffffffff  < a to pomoc mojej córki, coś chciała do Was napisać;)

Dzisiaj poza organizowaniem sklepu udało się trochę poszyć i właśnie tym chciałam się najbardziej pochwalić. Bardzo bym chciała żeby aniołki były gotowe, ale niestety potrzebują czasu, a ja dzisiaj jestem wyjątkowo zmęczona, prawie jak po dyrzuże w DD;) Padam na twarz, ale wciąż mam motywację do działania;) Tradycyjnie jak siadam do komputera i muszę się skupić, wesoła gromadka daje o sobie znać;/

Dziecko wyspało się do 10 rano, więc ani jej w głowie zbieranie się do łóżka, kot-Figa -podobnie, przespała pół dnia, teraz robi sobie wyścigi po meblach. Tylko wyjątkowo Gaja-pies- gdzieś się schowała., czyżby już wcześniej coś zbroiła?;)

Nie ma co przedłużać, wrzucam kilka fotek na pociechę oka i zmykam ogarnąć ten chaos.

Kolorowych snów życzę Wam i do odzewu zapraszam;) Nie musicie mieć bloga, żeby coś skrobnąć;)

Oto one -jeszcze w negliżu, ale jedno ubranko już czeka..

Obrazek

Obrazek

Obrazek

A tutaj tkanina, dla której można stracić głowę;) czeka na drugiego anielskiego:)

Obrazek

Komentarze

  1. Gratuluję zapału do pracy! Super! A od kiedy kota macie? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. :) Dziękuję. Kota mamy od miesiąca. Zuzia dostała prezent na urodziny. Miał być Figaro, ale wyszła Figa:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Świadczenia rodzinne w Niemczech - gdzie, co i jak?

Kupno domu w Niemczech- od czego zacząć...

Praca w niemieckim przedszkolu dla wychowawcy