Sukienka z lalką

Witam po weekendowej przerwie. Tak jak myślałam weekend był długi i męczący, dobrze, że już się skończył;) Na odreagowanie stresów weekendowych musiałam coś uszyć, żeby się zrelaksować;) Interes lalkowy słabo się kręci a nie chcę zawalać domu lalkami, więc dzisiaj postanowiłam uszyć ubranie. Muszę zużyć tkaniny, które nagromadziły mi się w chwili ekstazy zakupowej;)

Oczywiście motyw lalkowy pozostaje:) Pierwszym eksperymentalnym jest sukienka dla Zuzi. Córcia ma "fazę" małej księżniczki, więc sukienka na każdy dzień musi być inna;) Oczywiście każdy musi się przy tym zachwycać, jaka piękna dama...Zatem dzisiejsza jest projektem Zuzi:) Zrobiłam bardzo prosty wykrój, żeby szybką ją uszyć, bo na samą wiadomość o sukience, Zuzia nie mogła się doczekać, każda przymiarka kończyła się płaczem, bo już chciała ją założyć;) Po kilku godzinach dobrnęłyśmy do końca i jest!:) Dziecko zadowolone, mama powiedzmy, że też;) Bo oczywiście w trakcie szycia naszła mnie ochota na nową maszynę;) Może kiedyś, a teraz trzeba się "męczyć" na tej którą mam;)

Po przemyśleniach weekendowych wpadłam na pomysł, że może zapytam Was o zdanie, " Co myślicie o wyrobach hand made tzn o rękodziele ?" Jakoś tak naszły mnie chwile zwątpienia czy jest sens to szyć...i dalej się w to zagłębiać....

hymmm chyba chwilowo wena twórcza mnie opuściła... zmykam się zresetować;) hehe

aaaaaaaaa zapomniałam dodać dzisiaj Dzień Ojca, więc sto lat sto lat tatusiowie;)

Pozdrawiam Was serdecznie do następnego razu..

ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek

Komentarze

  1. ciotkaaa Natala23 czerwca 2014 16:30

    Piekna sukienusia i Zuzanka tez piekna ! Teraz jak juz szyjesz ciuchy to moge
    skladac zamowienia ciotka ? ; D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurna, ciotka chciałabym se popracować, ale choler sprzętu nie mam odpowiedniego:/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Świadczenia rodzinne w Niemczech - gdzie, co i jak?

Kupno domu w Niemczech- od czego zacząć...

Praca w niemieckim przedszkolu dla wychowawcy