Nowy anioł w roli głównej

Jak wczoraj zapowiadałam na fb, dzisiaj prezentuje się u mnie nowy anioł w roli głównej:) Szycie zajęło mi wyjątkowo dużo czasu, nie jeden włos z głowy poleciał... na szczęście tylko anielski;) Spytacie dlaczego? A dlatego, że chciałam anioła z realistyczną twarzą i fryzurą;D Wcześniej już przyszywałam tego typu włosy, było z tym trochę kombinacji alpejskich, ale to co działo się wczoraj wieczorem z tą fryzurą nikt nie chce wiedzieć. Bez wątpienia zawód fryzjera wymaga wiele cierpliwości a o perukarzu? nie wspomnę.

Anielska panna ubrana jest w sukienkę, na kwiecistej podszewce, getro-spodnio-pumpy;) kurteczkę czy jak kto woli bluzę. Wszystko w tonacji letniej- biel-turkus-róż w różnych odcieniach. Swoją drogą na zdjęciach wszystko można zobaczyć:) Anielica zaliczyła dzisiaj szybką sesję, wyjątkowo pogoda dopisała:)

Nawiązując do pogody, to jakiś pokręcony mamy tutaj klimat;) Wczoraj było zimno, deszczowo, szaro-buro i ponuro, a dzisiaj na termometrze 30 stopni. Można zwariować. Ja właśnie od rana wariuję, chodzę dosłownie do tyłu, albo jak kto woli wstałam lewą nogą. Już zdążyłam nieźle nabroić, wylałam pół butelki płynu do prania na podłogę, bo chciałam tylko go zamieszać, a nie wiem czemu butelka była odkręcona? I działy się ze mną inne dziwne rzeczy, o których nie będę tutaj pisała.... Chcę się wziąć za kolejną anielicę, ale się zastanawiam co z tego wyjdzie przy moich dzisiejszych zdolnościach.. Coś czuję, że sobie odpuszczę i pójdę relaksować się przy basenie, bo właśnie dzisiaj sezon basenowo-kąpielowo- leżakowy u nas się rozpoczął.

No i jeszcze trzeba ugotować obiad.. czy jest ktoś chętny?Bo nie czuję się na siłach;)

Dobra to ja znikam, bo coś podejrzanie moje dziecko kręci się po ogrodzie razem z psem, a przy rozłożonym basenie, to nie wróży nic dobrego.

Do następnego razu. Aaaaaaaaaaaa, dzisiaj już piąteczek, życzę Wam miłego weekendowania:)

Oczywiście zainteresowanych aniołem odsyłam do pimke7@gmail.com

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

 

 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Świadczenia rodzinne w Niemczech - gdzie, co i jak?

Kupno domu w Niemczech- od czego zacząć...

Praca w niemieckim przedszkolu dla wychowawcy