Szalony tydzień pełen niespodzianek i pierwsze zamówienie zrealizowane;)

Witam Was po krótkiej przerwie:) Cieszę się, że jest Was coraz więcej:) Dziękuję za odwiedziny tutaj i miłe słowa, szkoda, że nie tutaj;) hehe

 Jak w tytule, szalony tydzień pełen niespodzianek już prawie za mną;) Pierwszą wielką, zaskakującą był przyjazd mamy, akurat w " Dniu Matki":) Także tydzień minął w zaskakująco szybkim tempie, dopiero dzisiaj się ocknęłam, że to już piąteczek.

Właśnie moje dziecko wtrąciło śmieszny tekst warty uwiecznienia; "Zapytała mnie czy piszę sms-a na kartce do cioci, bo jak tak to ona chwilę grzecznie poczeka na bajkę;)"

Tak więc wracając do wątku, w tym szalonym tygodniu zdążyłam ugościć całą rodzinę i uszyć na specjalne zamówienie lalę, trochę zabrakło mi czasu na " dopieszczenie" jej;) Jednak mam nadzieję, że mimo trudności napotkanych w trakcie szycia i ekspresowe tempo,  ucieszy jubilatkę:) Lalcia powstała z nowego wykroju, stworzonego specjalnie pod trampeczki:) Ma około 45 cm wysokości i jest troszkę tęższa od pozostałych. Twarz udało mi się osiągnąć podobną do ludzkiej, bo jakoś te "tildowe" płaskie buźki mi  nie za bardzo się podobają. Ubrana jest w dżinsowe rurki z dziurami z wysokim stanem, podobno ostatni krzyk mody;) Bluza z kapturem rozpinana, i biała bluzeczka ze zdjęciem jubilatki:) Na nogach oczywiście białe trampki. Sama stoi:)

Tradycyjnie jak się biorę za pracę coś musi mi w tym przeszkodzić;) Właśnie do mojej córki przyszedł sąsiad z babeczkami. Piekł z pomocą mamy:) Zuzia dostała specjalną z serduszkami;) Hymmm czy to coś może oznaczać? ;) Chłopiec ma nie całe 5 lat a Zuzanka jak wcześniej wspominałam trzy. Hehe no nic to tylko dzieci:) Najciekawsze jest to jak oni się porozumiewają? Kolega mówi tylko po holendersku ( tak to ten holender do którego uciekła przez ulicę, co później się okazało, że wciąż ją wołał;)) Natomiast moja agentka tylko po polsku:D Kilka wyrażeń po niemiecku. Mimo tych utrudnień zabawa jest przednia. Dzięki tej znajomości może moje dziecko będzie się komunikowało w 3 językach:) No i co najważniejsze w końcu ma kogoś do zabawy;)

Tak więc ja zmykam przypilnować wesołą gromadkę. Życzę miłego weekendu

Do następnego razu:)

Cenzura na bluzce ze względu na niespodziankę;)

ObrazekObrazek

Obrazek

Obrazek

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Świadczenia rodzinne w Niemczech - gdzie, co i jak?

Kupno domu w Niemczech- od czego zacząć...

Praca w niemieckim przedszkolu dla wychowawcy