Kolejne pracowite dni za mną...

Witam was moi mili! Na stronie zaszły małe zmiany, w końcu miałam trochę czasu, żeby popracować przy komputerze. Mam nadzieję, że ta szata graficzna przypadnie Wam do gustu i znajdziecie więcej informacji. Natomiast kilka ostatnich dni poświęciłam na dokończenie lalek, które siedziały grzecznie w szafie i czekały na dopracowanie; wizyta u fryzjera, krawcowej i inne zabiegi;) Nareszcie są gotowe i czekają na nowy dom:) Jeszcze każda zaliczy sesję zdjęciową i myślę, że od przyszłego tygodnia będą mogły zacząć się pakować i ruszać w świat:) Jeśli ktoś będzie zainteresowany nabyciem lali bądź anioła zapraszam na priv. Na chwilę obecną mogę tylko powiedzieć, że cena przesyłki do Polski wynosi 35 zł, na terenie Niemiec zgodnie z obowiązującym cennikiem, bądź możliwy odbiór osobisty w moim małym czerwonym domku na "końcu świata";) +kawa gratis;) Ceny lalek zostaną ustalone w kontakcie mailowym:) pimke7@gmail.com proszę jeszcze dać znać w komentarzach kto jest zainteresowany jaką lalą.

Wczoraj wybrałyśmy się z Zuzanką na wycieczkę rowerową a dokładniej na "shopping" i przypadkiem natrafiłyśmy na rzecz, której szukałam od dawna:) Niestety były tylko 2 pary, ale będziemy polować dalej, może jeszcze się gdzieś uchowały:) A co to takiego? W zdjęciach odpowiedź.

Zmykam ogarnąć moją wesołą paczkę, bo tradycyjnie zaczynają się dziać dziwne rzeczy...

Pozdrawiam serdecznie do następnego razu:)

Lale czekające na nowy dom, więcej zdjęć z każdej sesji kolejnym razem.

Obrazek

moja zdobycz, poluję na następne:)

Obrazek

 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Świadczenia rodzinne w Niemczech - gdzie, co i jak?

Kupno domu w Niemczech- od czego zacząć...

Praca w niemieckim przedszkolu dla wychowawcy